Mason Garment

Mason Garments

In de afgelopen jaren is deze kledingindustrie ingrijpend veranderd. De redenen hiervoor zijn divers en de vooruitzichten voor de toekomst ook. We zullen bekijken waarom de industrie is veranderd en wat er voor de toekomst in het verschiet ligt. Hopelijk heb je tegen de tijd dat je dit artikel hebt voltooid een beter idee van hoe de kledingindustrie evolueert. Mason Garments werd in 1985 in Los Angeles opgericht door Rendell Johnson en Mark Gilvary. Dit was een zeer jonge kledinglijn die zich toelegde op het aanbieden van een uniek high-end schoenenlabel, opgericht door meesters van het vak zoals John Galliano en Mario Signore.

 

Mason Garments heeft in de loop van jaren stijl ontwikkeld

In de loop der jaren heeft Mason Garments zijn stijl ontwikkeld, zijn productaanbod uitgebreid en is het er zelfs in geslaagd zijn internationale aanwezigheid uit te breiden met winkels in Canada, Italië, Frankrijk, Spanje, Thailand, Noorwegen en vele andere landen. Dit alles met behoud van een voortreffelijk gevoel van klassieke elegantie dat zo vaak wordt geassocieerd met metselwerkmaterialen. Het bedrijf was in staat om zijn kwaliteitsniveau te handhaven en tegelijkertijd naar meerdere winkels tegelijk te groeien. Als ik het heb over de evolutie van Mason Garments, dan gaat het om een ​​aantal verschuivingen die door de jaren heen hebben plaatsgevonden. Het oorspronkelijke concept was bijvoorbeeld om iets elegants te creëren, maar met een beetje humor.

 

Designs die gericht zijn op de jongere consument

De dessins op deze kledingstukken zijn duidelijk gericht op de jongere consument, maar er valt zeker iets te zeggen voor verkleden naar het werk of om als groep uit te gaan. Een van de dingen die ik zo leuk vind aan de lijn van kleding voor mannen en vrouwen, is dat er zo’n grote verscheidenheid aan keuzes is. Je kunt jeans krijgen die perfect passen en er geweldig uitzien, je kunt een overhemd krijgen dat stijlvol en ingetogen is, en je kunt hoogwaardige schoenen en accessoires voor je outfit krijgen. Als je nog nooit een fan bent geweest van de luxe merken, dan moet je ze zeker een kans geven; u zult aangenaam verrast zijn door wat u aantreft.